Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení ve výuce přírodopisu a biologie na Třebíčsku a Znojemsku
KLIMEŠOVÁ, Martina
Bakalářská práce popisuje metody hodnocení, užívané ve výuce přírodopisu na vybraných základních školách na Třebíčsku a Znojemsku. Z dotazníkového šetření mezi žáky vyplynulo, že učitelé nejčastěji využívají písemné hodnocení, během kterého se zaměřují především na znalosti pojmů a definic. Téměř tři čtvrtiny dotazovaných žáků má zkušenost s formativním hodnocením. Odpovědi učitelů tříd, ve kterých probíhalo dotazníkové šetření, potvrdily zjištěné závěry z dotazníků pro žáky.
Evropské školy
Cohen, Pavla ; Tomková, Anna (vedoucí práce) ; Loudová Stralczynská, Barbora (oponent)
Evropské školy jsou vzdělávací zařízení působící na území některých zemí EU a poskytující především dětem zaměstnanců evropských institucí vzdělání v jejich mateřštině, a to od mateřské školy až po maturitu. Vzhledem k multikulturnosti těchto škol je často pro zdárné fungování systému nutné přistupovat ke kompromisům. Na podobném základě vzniklo také nové Early Education Curriculum - tedy kurikulum předškolního vzdělávání v Evropských školách. Cílem první části mé práce je představit nejprve systém Evropských škol (jejich historii, principy, strukturu, fungování) a potom Early Education Curriculum. Cílem další části je porovnat tento kurikulární dokument s českým Rámcovým vzdělávacím programem předškolního vzdělávání za účelem hledání vzájemné inspirace a podnětů v rámci obou systémů. Jedná se o teoreticko-analytické srovnávání obou dokumentů s hlubším zaměřením na oblasti spolupráce s rodiči, přechod mezi mateřskou a základní školou a způsoby hodnocení. Aplikaci kurikula v praxi Evropské školy, a to zvláště ve sledovaných oblastech, pak ilustruje několik videozáznamů, rozhovorů a shromážděných odpovědí na dotazník zadaný učitelům Evropských škol. Získaný soubor názorů českých pedagogů na sledované oblasti vypovídá o aktuálnosti těchto témat v současném českém pedagogickém prostředí mateřských škol. V...
Hodnocení ve výuce přírodopisu a biologie na Táborsku
CIHLÁŘOVÁ, Magdaléna
Bakalářská práce se zabývá monitorováním používaných metod a způsobů hodnocení ve výuce přírodopisu a biologie v oblasti Táborska. Data byla získávána prostřednictvím dotazníkového šetření na vyšším stupni základních škol a nižším stupni gymnázií, kde byl kladen důraz na názory a osobní zkušenosti žáků ve vztahu k jednotlivým hodnotícím přístupům, včetně zkušeností s formativním hodnocením, které je v současné době předmětem zájmu a diskusí. Práci tvoří literární rešerše věnující charakteristice způsobů a typů hodnocení a praktická část zahrnující výsledky výzkumu. Ze zjištěných výsledků vyplývá, že nejčastěji využívaným hodnotícím prostředkem ve výuce přírodopisu je ústní a písemné zkoušení, které je respondenty vnímáno i jako nejpřínosnější metoda. Zkušenost s formativním hodnocením měla na vybraných školách v regionu Táborska více než polovina dotázaných, přičemž během výzkumu nedošlo k zaznamenání výrazné odlišnosti z hlediska užití metod formativního hodnocení mezi jednotlivými oslovenými školami.
Způsoby evaluace ve výuce přírodopisu a biologie na Prachaticku
MIESBAUEROVÁ, Lucie
Bakalářská práce se zabývá metodami hodnocení, které se používají ve výuce přírodopisu a biologie na vyšším stupni základních škol a nižším stupni gymnázia v Prachaticích. V práci je zahrnuta literární rešerše věnující se způsobům hodnocení a jejich charakteristice a výsledky z dotazníkového šetření, které se týká hodnocení během výuky přírodopisu a biologie. Nejvíce využívanou formou je podle žáků písemné zkoušení a nejméně využívanou je ústní slovní hodnocení. Dále bylo zjištěno, že není významný rozdíl mezi žáky, kteří pojem "formativní hodnocení" znají, a žáky, kteří se s ním nesetkali. Respondenti následně uváděli, že formativní hodnocení považují za více motivující než hodnocení sumativní.
Podnikatelský plán výstavba fotovoltaického systému společnosti SOLAT, s.r.o.
Štrynclová, Monika ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Čapek, Pavel (oponent)
Diplomová práce se zabývá zpracováním podnikatelského plánu, jehož tématem je výstavba solární elektrárny v lokalitě Velké Hamry. Cílem práce je zhodnocení výstavby i provozu solární elektrárny pomocí metod sloužících k hodnocení investic a dále pak sestavení kompletního podnikatelského plánu, který bude následně použit v žádosti o poskytnutí bankovního úvěru a zároveň v žádosti o podporu z Operačního programu Podnikání a Inovace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.